1 Ağustos 2016 Pazartesi

Herbalife Urla 0533 607 28 98

O MEGA - 3 BALIK YAĞI SİPARİŞ 
  
     Omega-3 yağ asidi  beyin, kalp ve damarlar ek olarak eklemler için çok gerekli ve faydalıdır.
Omega -3 DHA ve  EPA dan doğar. 
Beynimizin %50 si DHA  yağ asidinin yapısından doğar. Bu nedenle DHA beynimizin gelişimi için çok gereklidir.
Zeka - bellek- hafıza kısmının gelişiminde DHA çok müessir bulunduğunu araştırmalar göstermiştir.
Öğrenme ve algılamayı en önemlisi odaklanma dikkat eksikliğini önlemektedir.
Anne karnında bebekler için hamile annelerin DHA ve EPA Yağ bileşenlerini bol bolca almaları bebeklerin beyin gelişimi için çok yararlıdır.
EPA yağ asidi ise kalp damar içerisi temizliği damarların beslenmesinde kanın pıhtılaşmasını önler. Ayrıca bolca oranda EPA eklemlerde  kayganlığı artırır, bu yüzden eklemler içinde çok faydalıdır.
Omega-3 balık yağı vücudumuz için çok faydalı dışarıdan almamız gereken bir yağ asitidir. Vücudumuz bu yağ asidini sentezleyemez dışarıdan almak şarttır.
İyi bir Omega 3 te  EPA kıymeti ve DHA kıymeti  ile ölçülür.
EPA  değeri   (300 mlg)
DHA değeri  (200 mlg)
 Bu değerlerin üstündeki balık yağları kaliteli kabul edilir.
Bu noktada İyi kaliteli bir balık yağı  piyasada Herbalife Balık Yağı Çok kaliteli ve güvenli olarak en önde durmaktadır.
Bende size Herbalife Balık yağını şiddetle öneriyorum.
Herbalife Omega 3 balık yağının EPA ve DHA değerleri



EPA     değeri      (342mg)

DHA    değeri     (225mg)

Bana  Omega 3 tavsiye et diyen Aydın ilçeleri ve Selçuk Efes  çevresinden arayıp soranlara  HERBALİFE OMEGA 3 tavsiye ediyorum ve kullananlarda çok fakat çok memnunlar.

Bende çok araştırdım en iyisi herbalife o megası bu yüzden herbalife'nin kalitesine inanıyor ve Herbalife Beslenme danışmanlığı yapıyorum.

Bu konuda beni arayın İLETİŞİM: 0533 607 28 98

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder